Alex är nog här lite föööör ofta :3Mamma: Oj, är du själv? Nea: Ja? Mamma: Men vart är..? Nea: Han gick ju hem? Mamma: Vad ovanligt. Post Views: 32LÄS DETTA OCKSÅÅÅ!!!Publicerat av Nea Kontakt: info@tvillingblomman.se Visa alla inlägg av Nea