Robin fick en gädda! Nytt PB! 4055kg!

Sen fick Sjöbba tvåååå gäddor, lite mesigare, men de kom två på raken när han drog en ”Janse special”, aka kasta in i vassen. Men ja, det fungerade ju.

Medan jag inte får mer än trassel och mobbing för att jag råkade kalla mina gå-skor för ”vildmarksskor” imorse..
