Här sitter jag och väntar på att få hugga in i min kanelbulle medan Robin leker influencer och fotar nämnda fika..

Var ju inte meningen att puckot skulle ta vidvinkel och lite till.. Jag plockade ju medvetet bort min flaska och snyggade till min isté för bilden som han inte ens tog..