16 år senare än planerat fick även jag ”springa ut” (i Linnéas hall) och gapa på stan att jag minsann är student och fyfan vad bra jag är för det..

Men som vissa ”glaset är halvfullt”-människor hade sagt, ”bättre sent än aldrig”.
Jag köpte mig en studentmössa på Vinted för 150kr, sprucken på fyra ställen, lite för liten för mitt huvud och med kladdade hälsningar på insidan.
Snälla Monica skickar sina störta kramar och Dessan gör säkert detsamma, det är oklart då hennes handstil inte var den lättaste att tyda.
Nu saknas det bara att fylla Clion med björkris och nässpray (ÄR ALLERGISK MOT BJÖRKPOLLEN), och sen åka några varv runt stan med kass musik, medan jag pimplar cider och pissar i en påse. Eller om vi bara nöjer oss såhär, jag tror det.