Idag firade vi Tommie, Teddy, Sasha och Linnéas födelsedag samt min student!
Det fanns en stor snackbricka, sjuhelvetes massa salami och tååååårtaaaaa.

Lägg gärna märke till min lilla studentmössa som jag har limmat på ett diadem.

Stearinet började droppa inom 20 sekunder, hur ska man hinna sjunga färdigt och sennnnn blåsa ut ljusen??