God morgon.
Mina havrehjärtan är slut, jag lackar sönder.
Sitter och dricker varm O’boy <3
Reste mig lite för fort innan, började trilla bakåt. Det var läskigt.
Känns onödigt att jag precis har duschat när vi har idrott nu det första.
Josse shoppade skor igår.

![]()
Jag köpte ett par med. Tryck på bilden så är den nog inte lika suddig. :)
Måste fixa lite nu, pusss!
Horoskopet gäller alla skorpioner ;) För det är just vad jag är! Ha en fin dag! ^^
Är du? Fan va fränt! Då prickade du verkligen rätt när du kom in på min blogg ;)
Samma här ;) När fyller du år då?
Åttonde November :P
Nee sikka söööta skor! :O me like ^^