Här finns då ingen jävla bäver

Var ute en sväng med tjejerna precis, vi åkte ut till Husby och gick på bäverjakt. Det fanns en skylt där det bokstavligen stod ATT DET FINNS BÄVRAR HÄR.


Visst, de hade lämnat rätt så övertygande bevis
om att det skulle finnas bävrar men det är väl kommunen som tuggat upp träden och lämnat bäverspår för att locka turister. OCH JAG GICK RAKT I FÄLLAN.

Publicerat av

Nea

Kontakt: info@tvillingblomman.se

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *