Var ute en sväng med tjejerna precis, vi åkte ut till Husby och gick på bäverjakt. Det fanns en skylt där det bokstavligen stod ATT DET FINNS BÄVRAR HÄR.

Visst, de hade lämnat rätt så övertygande bevis om att det skulle finnas bävrar men det är väl kommunen som tuggat upp träden och lämnat bäverspår för att locka turister. OCH JAG GICK RAKT I FÄLLAN.
