
Här kastar jag de flesta av grejerna jag brukar kasta. Alltså inga alls. Jag kastar inte saker. Har kvar Spanska läxor från högstadiet för i helvete.
Påtal om att återvinna saker, kampen mot svinnet. Här är födelsedagskortet till Linnéa och Tommie som jag pysslat ihop av Mariellas överblivna körkortsfoton som blev muppiga i utskriften. Jag kastar aaaaldrig nåååågoooot. 26

Vi ska fira på lördag!