Här står jag på återvinningscentralen


Här kastar jag de flesta av grejerna jag brukar kasta. Alltså inga alls. Jag kastar inte saker. Har kvar Spanska läxor från högstadiet för i helvete.

Påtal om att återvinna saker, kampen mot svinnet. Här är födelsedagskortet till Linnéa och Tommie som jag pysslat ihop av Mariellas överblivna körkortsfoton som blev muppiga i utskriften. Jag kastar aaaaldrig nåååågoooot. 26

Vi ska fira på lördag!

Publicerat av

Nea

Kontakt: info@tvillingblomman.se

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *