Idag var det dags att fira den här lilla stjärnan, Robins lilla guddotter, hemma hos Sandra och Sjöbba. Let’s be real.. Ett femårskalas är ju egentligen bara en kontrollerad form av anarki med sockerkickk som bonus. 5år av kaos och kärlek!


Här sitter Sjöbba och gömmer sig under fiskedammen. Där jag för övrigt tog nytt personbästa!
Det blev precis sådär lagom stökigt, som det ska vara. Massa fika, paketöppning i hundra knyck och ljudnivåer som får ett CS-game att framstå som ett bibliotek. Hedvig verkade i alla fall mer än nöjd med dagen, vilket är huvudsaken.
Grattis igen, lilla tjejen!