HUR SKA JAG TA MIG DIT DÅÅÅÅ

Denna skylten väcker så många frågor i mig.

Hur ska jag ta mig dit då?
Ska jag använda övergångsstället när jag väl kommit över?
Kommer jag tillbaka hit då igen?
Blir det någon obehaglig cirkel?

Publicerat av

Nea

Kontakt: info@tvillingblomman.se

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *