Denna skylten väcker så många frågor i mig.

Hur ska jag ta mig dit då?
Ska jag använda övergångsstället när jag väl kommit över?
Kommer jag tillbaka hit då igen?
Blir det någon obehaglig cirkel?
Denna skylten väcker så många frågor i mig.

Hur ska jag ta mig dit då?
Ska jag använda övergångsstället när jag väl kommit över?
Kommer jag tillbaka hit då igen?
Blir det någon obehaglig cirkel?