I did it!

Jaha, då var man klar med utbildningen då. Undersköterska. Känner hur mitt imposter syndrome tar över redan nu. Vilken stress! Inte för att mina arbetsuppgifter kommer att skifta plötsligen. Men det är ju mer officiellt, mer förväntan och ansvaaaar.

Som när de kommer sitta vak för mig, jag kommer att få sån prestationsångest, fucka upp och inte dö.

Publicerat av

Nea

Kontakt: info@tvillingblomman.se

2 reaktioner till “I did it!”

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *