Okej, så vi har fiskat i fucking timmar här nu, på olika ställen, med olika flöten och drag och allt vad det är. Jag har tillochmed kört lite med vänsterhanden för att förvirra, men ingen fisk blir det för någon…
Sjöbba håller på att tappa det. Ni ser ju..


Robin får mest ta hand om mitt trassel.. Men så brukar det se ut när vi fiskar.
