MYgGgGg

Under helgens bravader så sprayade jag mig med myggspray ungefär var 40e minut. Även fast andra sa ”Hah! Mygg, nu då ellehhHhh?” och jag bah ”EEhh ahhh, NUUU.” och de bah ”heheh okej, hehe, ah visst” och jag bah ”mmmhmmm”.
Sen likförbannat ser man ut såhär på ena benet efteråt.

Jag säger ju det, mygg älskar mig, eller hatar, det är oklart.

Publicerat av

Nea

Kontakt: info@tvillingblomman.se

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *