Jag och Jennifer (ny vän, yay!) sitter och myser i solen. Vi har nyss ätit äppelpaj och funderar på om vi ska tjuvröka, eller ja, jag i alla fall..


Jag och Jennifer (ny vän, yay!) sitter och myser i solen. Vi har nyss ätit äppelpaj och funderar på om vi ska tjuvröka, eller ja, jag i alla fall..

