Snöbollskrig.Nea & Afroo VS. Alex, Lucas & Wennberg. Finns ju ingen som inte ser att vi har ett stort övertag. Post Views: 56LÄS DETTA OCKSÅÅÅ!!!Publicerat av Nea Kontakt: info@tvillingblomman.se Visa alla inlägg av Nea
haha de där gjorde vi på jobbet häromdagen också!!
Nu har jag frågestund på min blogg! kika gärna in och ställ en fråge eller två ! :D