Woopwooop!

​Håll i hatten! För här kommer ett inlägg utan en enda katastrof-rapport! Solen skiner över Hedemora och jag har lyckats med den osannolika bedriften att faktiskt må bra. Jag vet, jag väntar också på att ett piano ska falla från skyn eller att micron ska explodera. Men so far, so good!

​Här sitter man och jobbar på som vanligt, medan vädret försöker övertyga en om att utomhuslivet är en grej. It’s a miracle! Ingen feber, inget existentiellt mörker, bara jag och en orimligt bra vibe.

😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

Pusss! 

Publicerat av

Nea

Kontakt: info@tvillingblomman.se

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *