Nu sticker vi från Hedemora en sväng

Vi har lånat Atosen igen för att åka på äventyr i Eskilstuna, Åsby, Erikslund, det blev en liten lista på grejer vi ska göra. Vi har Jenny med oss! Får se om vi hinner med allting.

Publicerat av

Nea

Kontakt: info@tvillingblomman.se

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *