Sambo

HeJ BlOgGeN!!111!1Detta är min sambo.
Vi bor tillsammans.
Sambo.. Saaambooo.
S-a-m-b-o.

Damn that feels good to say.

Pussshej från mig och min sambo..

Publicerat av

Nea

Kontakt: info@tvillingblomman.se

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *